Investițiile și modul în care ele se fac reprezintă cel mai important capitol în domeniul afacerilor, pentru că orice decizie ai lua se va reflecta mai devreme sau mai târziu, în mod direct, asupra întregii afaceri.
O decizie bună va genera, bineînțeles, profit, iar o decizie nu la fel de buna va genera, desigur, pierderi. Problema în această situație e reprezentată de faptul că uneori o singură decizie neinspirată poate duce la o reacție în lanț ce aduce pierderi multiple.
Așa că cea mai bun metodă de a te feri de capcanele unor investiții care nu rentează este să investești din prima în ceea ce știi că este profitabil. Să vedem în articolul de astăzi care sunt aceste categorii.
Investiția în echipamente de calitate
Cu cât un echipament este mai performant și mai bine conceput, cu atât îl vei folosi mai eficient și îl vei schimba mai rar. Așadar, în loc investești mai puțin și mai des în același tip de echipament, e mai rentabil să iei din prima unul la o calitate foarte bună.
Investiția în personal calificat
Retenția angajaților și investiția constantă în aptitudinile lor ar trebui să fie prioritatea numărul unu a oricărui service, indiferent de mărimea sa. Spunem asta pentru că, cel puțin la nivelul României, este un domeniu în care se găsesc destul de greu angajați care să întrunească toate calitățile pe care le solicită real fișa postului.
Investiția în publicitate
O altă investiție care nu ar trebui niciodată să fie sistată este, desigur, investiția în publicitate. Pentru că este principala sursă care generează noi clienți. Practic, dacă sistezi această investiție, sistezi numărul de oameni care vin la tine, adică scazi numărul încasărilor. În cazul în care metodele de publicitate pe care le aplici nu oferă randamentul potrivit, cel mai bine este să încerci strategii noi până ajungi la cea potrivită pentru tine.
Investiția în organizare
Un stil de management în care accentul se pune pe organizarea reprezintă cel mai scurt drum spre succes și va veni la pachet cu foarte multe beneficii. Principalele două sunt timp și bani. Câștigi mai mult timp la fiecare operațiune și ai un profit mai mare pentru că ai salvat timp pe care îl poți reinvesti.
Investiția în servicii suplimentare conexe
Nu în ultimul rând, investiția în servicii suplimentare conexe pe care le poți oferi clienților tai. Dacă vrei să afli mai multe despre acest subiect, te invităm să citești articolul nostru publicat în luna septembrie — Ce servicii suplimentare conexe poți adăuga service-ului tău.
De unde poți începe?
Recomandarea noastră este să pui organizarea prima pe lista priorităților pentru că așa obții rapid un profit mai mare pe care îl poți reinvesti în celelalte categorii. În plus, investiția în organizare este foarte mică. Spre exemplu, ServiFy, cel mai inteligent software pentru managementul service-urilor, începe de la doar 249 de lei lunar.
Atât pentru astăzi, te așteptăm din nou săptămâna viitoare cu un nou articol care te va ajuta să-ți transformi service-ul tău într-unul de nota 10.
Pentru mai multe detalii ne puteti contacta oricand!