Ce și cum facem în eventualitatea unei crize financiare

Ce și cum facem în eventualitatea unei crize financiare

O știm cu toții. Contextul în care ne aflăm nu este unul deloc fericit din foarte multe puncte de vedere. Cu atât mai mult din perspective financiare. Capacitatea de cumpărare a oamenilor scade tot mai mult, rata firmelor care intră în incapacitate de plată crește, iar restricțiile impuse de autorități sunt tot mai longevive — date care ne indică faptul că sunt șanse mari ca în viitorul apropiat să ne confruntăm din nou cu o criza financiară de proporții.

Desigur, subiectul este complex și poate fi abordat din foarte multe unghiuri, dar primul lucru pe care ar trebui să-l treci pe listă, în eventualitatea unei crize financiare, este să dobândești cât mai mult knowhow despre cum poți traversa cu bine această perioadă, iar service-ul tău să fie cât mai puțin afectat. Pornind de la acest lucru, am ales ca în articolul de astăzi să îți prezentăm trei metode simple prin care poți face acest lucru.

1.

Redu bugetele în mod proporțional

Primul instinct în eventualitate unei crize este reducerea drastică a bugetelor din anumite sectoare, cum ar fi spre exemplu achizițiile sau publicitatea. Din păcate, însă, reducerile drastice generează deseori dezechilibre. Cel mai sigur este să faci reduceri de buget proporțional și să scazi un procent mai mic din toate sectoarele în care investești bani.

2.

Eficientizează la maximum resursele pe care le ai

Prima resursă este timpul, care în multe situații se dovedește mai importantă decât capitalul de investiție. Fiecare acțiuni pe care o faci trebuie să fie maximum de eficientă din punct de vedere timp investit, în așa fel încât să poți face cât mai multe acțiuni în timpul pe care îl ai. Acest lucru și multe operațiuni pot fi realizate cu ajutorul aplicației noastre, ServiFy.

3.

Concentrează-te pe fidelizarea clienților deja existenți

Și nu în ultimul rând, dacă strategia ta de publicitate era orientată pe new business, acum e cel mai bun moment să schimbi puțin abordarea și să investești timp, bani și energie în fidelizarea clienților pe care deja îi ai.

Atât pentru această săptămâna, ne vedem lunea viitoare cu un nou articol care te va ajuta să îți transformi service-ul dintr-unul obișnuit într-unul profesionist. Pe data viitoare!

Pentru mai multe detalii ne puteti contacta oricand!

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *