Managementul Relatiilor cu Clientii ( Customer Relationship Management – pe scurt, CRM) reprezinta totalitatea procedurilor si strategiilor care au ca scop imbunatatirea relatiei cu clientii.
Clientul este singura sursa directa si permanenta care aduce profit firmei, de aceea loialitatea acestuia este greu de castigat, dar si mai greu de pastrat. De multe ori intalnim situatii neplacute si greu de gestionat in care atat firma, cat si clientul sustin ca dreptatea le apartine. Compromisul se afla in general de partea firmelor, deoarece frica unui client nemultumit domina dorinta de a avea dreptate. Studiile arata ca un client care a avut o experienta neplacuta va impartasi opinia sa altor 8-10 persoane, in timp ce un client multumit va transmite review-uri pozitive despre companie doar altor 3 persoane.
Un program CRM la nivelul unei firme aduce – alaturi de un marketing bine planificat – un sistem de vanzari mult mai performant si un centru de service/suport unde toate solicitarile sau reclamatiile clientilor sunt centralizate. Programul genereaza un cont individual fiecarui client unde pot fi urmarite toate etapele unei bune colaborari. Prin acest intermediu reprezentantii companiei au parte de un ajutor major deoarece etapele rezolvarii problemelor sau satisfacerea cerintelor unui client vor fi mereu usor de urmarit si rapid de rezolvat. Atat termenele oferite de catre companie, cat si procesul de vanzare si de satisfacere a nevoilor/cerintelor clientului se va realiza fara intarzieri, fiind usor de urmarit in orice moment in cadrul aplicatiei/programului de management.
Un sistem CRM ajuta atat in relatia cu clientii, cat si in organizarea corecta a echipei, implementarea unor bune practici si a unui set de valori, acestea fiind mult mai usor de atins, alaturi de setarea unor tageturi reale. Asadar, fie ca ne referim la gestionarea activitatilor externe ale companiei care implica interactiunea si castigarea clientilor, a partenerilor, a furnizorilor sau la partea interna care include angajatii si relatia acestora cu clientii sau furnizorii, ServiFy este aplicatia care acopera toate aceste aspecte. Atunci cand toate aceste aspecte sunt realizate cu succes de catre un program CRM, clientii tai vor fi multumiti, iar aceasta atitudine este usor de urmarit in veniturile firmei.
ServiFy iti ofera evidenta clara, sigura si rapida a afacerii tale care poate fi urmarita de oriunde te-ai afla.
Pentru mai multe informatii ne puteti contacta oricand!