Optimizam timpul pe care masinile il petrec in service? - ServiFy

Cum optimizăm timpul pe care mașinile îl petrec pe rampă la service

Optimizam timpul pe care mașinile îl petrec pe rampă la service poate fi considerat un indicator de performanță în ceea ce privește profesionalismul unui service auto. Cu cât service-ul e mai bun, cu atât mașinile petrec mai puțin timp pe rampă. Cu cât mașinile petrec mai puțin timp pe rampă, cu atât sunt șanse mai mari ca service-ul să obțină un profit maximizat. Așadar, în articolul de astăzi, îți vom prezenta trei metode simple și eficiente prin care putem optimiza acest timp.

Dar înainte să prezentăm aceste metode, să vedem mai întâi de ce acest aspect este unul atât de important. Principalul motiv îl constituie faptul că în momentul în care timpul este optimizat, câștigi minute bune la fiecare mașină, timp pe care îl poți monetiza la rândul său sau folosi într-un alt scop la fel de productiv.

Să luăm un exemplu. Să zicem că service-ul tău ar deține 3 rampe, media pe o rampa ar fi de 6 mașini pe zi, iar la fiecare mașină ai salva 15 minute. Asta înseamnă că la sfârșitul săptămânii ai economisi aproximativ 22 de ore, iar la sfârșitul anului aproximativ 1170 de ore de muncă. Să vedem cum putem obține aceste rezultate.

Ține evidența rampelor de lucru într-un format digital

Nu mai este de mult un secret faptul că integrarea tehnologiei în activitățile care necesită organizare reprezintă una dintre cele mai smart mișcări din punct de vedere business pentru că totul e mai simplu, mai rapid și mai sigur. Așadar, de ce să ții evidența rampelor, a mașinilor și a clienților într-un format vechi, când poți verifica totul chiar de pe telefonul tău?

Păstrează programările într-o formulă cât mai organizată

Păstrarea în ordine a programărilor și respectarea orelor sunt aspecte care fac diferența în momentul în care un client ia în calcul dacă să revină la același service sau nu. Așadar, pe lângă optimizarea timpului, un motiv în plus să păstrezi programările într-o formulă cât mai organizată în reprezintă, bineînțeles, fidelizarea clienților.

Trimite notificări automate clienților

De cele mai multe ori, clienții vor să știe ce se întâmplă cu mașina lor atunci când se află în service, în special clienții care au mașina blocată în service pe o perioadă îndelungată. Cel mai probabil, acești clienți vor face vizite la service mai des, vor suna, vor scrie mail-uri și-așa mai departe. Ei bine, dacă service-ul tău ar dispune de un soft care să țină la curent clienții cu se întâmplă cu mașina lor cât timp e în service, tot acest timp ar fi salvat.

Toate operațiunile prezentate mai sus pot fi realizate cu ServiFy, aplicația care optimizează, organizează și simplifică toate operațiunile care sunt realizate într-un service. Te așteptăm pe blogul nostru și săptămâna viitoare cu un nou articol în care vei descoperi cum poți crește randamentul service-ului tău pentru ca a fi din ce în ce mai profitabil. Săptămână ușoară!

Pentru mai multe informatii ne puteti contacta oricand!

Lasă un comentariu