Se întâmplă de multe ori ca aspectele pe care proprietarii unui service le găsesc importante să difere față de cele care contează în realitate pentru clienți. Așa că, pornind de la acest lucru, astăzi ți-am pregătit un top 5 al celor mai întâlnite calități pe care clienții le apreciază la un service auto. Top care te va ajuta să știi asupra căror aspecte să îți focusezi atenția în viitorul apropiat.
Locul 5 — Atenția la detalii
Fie că vorbim de atenția la detalii a mecanicilor, de cea a personalului de la recepție sau de modul în care a fost concepută sala de așteptare, atenția la detalii este vitală în interacțiunea cu clienții. Cea mai la îndemână soluție pentru a fi atent la acest aspect este răbdarea. Cu cât te grăbești mai puțin, cu atât poți observa mai multe detalii.
Locul 4 — Corectitudine & transparență
Pentru a crea o relație de încredere între un service și clienții săi este esențial ca acea relația să fie bazată pe corectitudine. Așa că încearcă pe cât de mult posibil să oferi clienților transparență în tot ceea ce faci, de la ora la care mașina clientului intră pe rampă până la locurile de unde sunt importate piesele.
Locul 3 — Punctualitate
Punctualitatea reprezintă de multe ori un criteriu eliminator în relația service-client, așa că asigură-te din timp ca toate programările sunt realizate corect și respectate întru totul.
Locul 2 — Implicare
La fel ca atenția la detalii, implicarea poate îmbrăcat multe forme, de la rapiditatea cu care mecanicii rezolvă anumite operațiuni, până la implicarea ta, ca angajator, în ceea ce privește instruirea periodică a personalului și oferirea de condiții optime pentru muncă.
Locul 1 — Organizare
Iar locul 1 este ocupat de organizare, pentru că un service organizat este un service în care îți dorești să revii. Pentru că știi că autoturismul tău se află pe mâini sigure. Iar în cazul în care te întrebai care e primul pas spre un service organizat, răspunsul este simplu — ServiFy. Îți faci cont, iar câteva zeci de minute mai târziu ai control total asupra tuturor acțiunilor realizate de service-ul tău.
Te așteptăm și săptămâna viitoare pe blogul nostru cu un nou articol care te va ajuta să-ți transformi service-ul într-unul de nota 10. Pe data viitoare!
Pentru mai multe detalii ne puteti contacta oricand!