Un service profesionist este un service care ține cont de toate aspectele, de la mecanici și echipamente, până la uniforma personalului și biroul recepției. Tocmai de aceea, astăzi am hotărât să vorbim despre un aspect care de multe ori, din păcate, este trecut prea repede cu vederea – cum amenajam sala de așteptare destinată clienților.
Sala de așteptare reprezintă de fapt cartea de vizită a service-ului tău. Este locul în care, în mod inconștient, clienții decid dacă revin sau nu în service-ul tău. Așadar, să vedem cum putem îmbunătăți acest spațiu și să-l transformăm în cea mai bună versiune a lui prin 10 metode simple și eficiente.
1 — Apă, răcoritoare, cafea
De multe ori, clienți așteaptă un timp destul de mare până când reparația mașinii este efectuată, așa că asigură-te în aceștia au acces la apă, băuturi răcoritoare și cafea. Într-un caz ideal, acestea vor fi puse la dispoziția clienților în mod gratuit.
2 — Locuri pentru așteptare confortabile
În momentul în care amenajezi acest spațiu, asigură-te că fiecare loc de așteptare este suficient de confortabil. În același timp, asigură-te că mobilierul ales este unul ușor de întreținut și foarte rezistent.
3 — Reviste
Revistele au devenit în ultimii ani un adevărat simbol al sălilor de așteptare, așa că asigură-te că revistele pe care le pui la dispoziție clienților tăi sunt relevante și actuale.
4 — Locuri pentru încărcat telefonul și Wi-Fi gratuit
Dacă îți dorești ca oamenii care îți calcă pragul service-ului să se simtă ca la ei acasă, ei bine, primele două lucruri pe care trebuie să te asiguri ca le oferi sunt internetul și accesul la priză.
5 — Pliante și cărți de vizită
Sala de așteptare este unul dintre cele mai bune locuri unde îți poți promova toate serviciile pe care service-ul tău le oferă, deoarece clienții au timp să analizeze oferta.
6 — Monitoare cu mașinile
Tot mai multe service-uri instalează în sala de așteptare monitoare pe care clienții pot urmări în timp real ce se întâmplă cu mașina lor. În felul acesta se reduc semnificativ situațiile în care clienții rămân în preajma mecanicilor atunci când aceștia lucrează.
7 — Accesibilizează spațiul pentru copiii
Probabil deja știi că există posibilitatea ca unul dintre clienții tăi să sosească la service împreună cu cel mic. Deși acest lucru se întâmplă foarte rar, e bine totuși să fii pregătit, așa că nu uita să adaugi sălii câteva machete auto și cărți de colorat.
8 — Consolă cu jocuri video
Dacă spațiul este de partea ta, una dintre investițiile pe care le poți face este o consolă cu jocuri video pe care să ruleze jocuri cu mașini. Îți garantăm că după această experiență clienții vor privi cu alți ochii service-ul tău.
9 — Mențiune un nivel înalt al siguranței sanitare
Pune la dispoziție clienților șervețele, dezinfectant și asigură-te ca locurile sălii să respecte regulile în ceea ce privește distanțarea socială.
10 — Reduce timpul de așteptare
Indiferent de cât de multe facilități ar beneficia o sală de așteptare, e bine să încercăm întotdeauna să reducem timpul de așteptare al clienților. Una dintre cele mai potrivite soluții pentru acest lucru este chiar ServiFy. În primul rând pentru că ajută la organizarea tuturor programărilor în service, iar în al doilea rând pentru că, prin prisma modului în care operează, reduce cu cel puțin 15 minute timpul de așteptare pentru fiecare mașină din service.
Atât pentru astăzi, ne vedem săptămâna viitoare cu un nou articol în care vei descoperi cum poți face service-ul tău din ce în ce mai profitabil. Îți dorim o săptămână cu spor!
Pentru mai multe informatii ne puteti contacta oricand!