Strategii pentru service,afla mai multe de la noi - ServiFy

3 Strategii inedite de publicitate pentru service-ul tău

Salutare și bine ai revenit pe blogul ServiFy, locul unde înveți cum să transformi service-ul tău într-unul profesionist. Astăzi aducem în lumina reflectoarelor un subiect asupra căruia vom reveni periodic, datorită importanței pe care o are în business – publicitatea.

Așadar, în articolul de astăzi îți vom prezenta 3 strategii de publicitate care aplică gândirea laterală și care vor schimba percepția pe care clienții o au despre service-ul tău dintr-una neutră într-una pozitivă, și pe care le poți pune în aplicare chiar de mâine.

1 – Returnează mașinile clienților fideli cu plinul făcut

Această strategie a fost dezvoltată de agenții imobiliari care în momentul în care vindeau un apartament mobilat, predau apartamentul cu un frigider plin. Strategia funcționează excelent pentru că e genul de întâmplare care impresionează atât de mult încât oamenii o vor povesti mai departe.

Tot ce trebuie să faci este să calculezi și să-ți dai seama care este plafonul de încasări, raportat la un client, care face ca această metodă să fie rentabilă pentru tine. Pentru că, bineînțeles, că nu ai cum să returnezi toate mașinile cu plinul făcut. Spre exemplu, dacă valoarea reparațiilor unui client depășește 5.000 de RON, ei bine, în acest caz, merită să returnezi mașina cu plinul făcut. Pentru că în acel moment câștigi un client pe termen foarte lung.

2 – Privește orice client ca pe un potențial colaborator

Întreabă clienții dacă vor să devină ambasadori de brand pentru service-ul tău. Strategia este simplă – oferi clienților o reducere permanentă pe toată durata colaborării, să zicem 25%, în schimbul unui lucru simplu – să colanteze una sau două uși ale autoturismului personal cu brand-ul service-ului tău. Înainte să aplici această metodă, calculează exact reducerea pe care o poți oferi raportat la tarifele publicității stradale din orașul tău. Asigură-te că această strategie este rentabilă pentru tine.

3 – Dezvoltă un program de fidelitate bazat pe beneficii

Programele de fidelitate pentru clienți nu mai sunt de mult timp un secret. Sunt folosite în foarte multe domenii, de la hypermarket-uri și farmacii, până la benzinării și companii de telefonie mobilă. Noutatea constă însă în faptul că aplici această strategie într-un domeniu în care aproape nimeni nu o aplică. Există multe tipuri de programare de fidelitate, dar cel mai simple de implementat sunt următoarele trei.

Unu – clienții acumulează puncte pe un card pentru fiecare tranzacție. Punctele pot fi transformate în bani sau în premii instant.

Doi – clienții care aduc alți clienți în service primesc reduceri, vouchere sau premii instant.

Trei – Clienții care revin periodic beneficiază de servicii gratuite sau cu preț redus. Spre exemplu la 5 revizii – una gratuit. Calculează exact care este numărul de acțiuni la care devine rentabil să oferi la schimb un beneficiu, pentru că acest număr depinde de la service la service.

Atât pentru această săptămână. Ne vedem săptămâna viitoare când vom vorbi despre și mai multe metode prin care îți poți transforma service-ul tău într-unul de nota 10. Săptămână cu spor!

Pentru mai multe informatii ne puteti contacta oricand!

Lasă un comentariu

twelve − 2 =