Salutare și bine ai revenit pe blogul ServiFy, locul în care descoperi cele mai bune și mai noi metode prin care poți avea un service auto profesionist. Astăzi îți vom prezenta pe scurt câteva aspecte esențiale la care clienții sunt atenți atunci când interactioneaza cu un service, în așa fel încât să poți ține cont de ele pe viitor sau să le poți îmbunătăți din mers.
Funcționalitatea site-ului
Până să ajungă în service, o mare parte dintre clienți interacționează prima dată cu site-ul. Așa că asigură-te că toate informațiile importante despre service, cum ar fi adresa, tarifele, datele de contact și-așa mai departe, se află la locul potrivit și funcționează perfect.
Curățenia
Când vorbim de curățenie, vorbim de curățenie în general. De la sala de așteptare, până la recepție și rampele pentru mașini, toate trebuie păstrate cât mai curat posibil.
Interacțiunea cu angajații
Fiecare angajat este ca o carte de vizită a service-ului în fața clientului, tocmai de aceea e bine ca fiecare angajat să adopte o conduită și o atitudine cât mai profesională.
Organizarea
Așa cum o spunem de fiecare dată, un service organizat e primul pas spre un service profesionist. Păstrează totul cât mai ordonat, de la facturi și programări până la magazia de piese, iar în scurt timp vei vedea cât de mult te va ajuta acest lucru pe toate planurile.
Calitatea reparațiilor
Cel mai important aspect rămâne însă calitatea reparațiilor pentru că este factorul care cântărește cel mai greu în decizia de a reveni sau nu la service-ul respectiv.
Cu cât vei depune un efort mai mare pentru îmbunătățirea aspectelor menționate mai sus, cu atât sunt șanse mai mari ca service-ul tău să aibă din ce în ce mai mulți clienți.
Iar în ceea ce privește organizarea, e simplu. Încearcă ServiFy și vei vedea diferențele din următoarea zi. Descoperă pe site-ul nostru lista completă de beneficii și avantaje pe care ServiFy le oferă service-ului tău. Te așteptăm săptămâna viitoare cu un nou articol.
Pentru mai multe informatii ne puteti contacta oricand!