În ziua de azi, putem închiria mașini sau scutere electrice direct din aplicație și putem comanda singuri la restaurant, printr-un ecran tactil, fără să interacționăm cu personalul. Putem primi comenzile online într-un locker securizat, disponibil non-stop, ca să nu depindem de curier, iar atunci când rezervăm o cazare putem face check-in-ul și check-out-ul tot singuri, doar în baza unui cod digital.
Aceste sisteme inteligente de automatizare au dovedit un grad atât de mare de eficiență în industriile în care au fost implementate, încât au început să fie introduse și în sectoare de business la care nu te-ai fi așteptat vreodată.
Așadar, începând din acest an, acest tip de sisteme au devenit în sfârșit disponibile și pentru industria service-urilor auto. ServiFy Drive&Drop este primul și singurul sistem inteligent de automatizare din România, destinat exclusiv recepției și predării autoturismelor. Sistemul permite clienților service-ului să predea sau să ridice autoturismul din service, oricând vor, 24/7, fără să mai fie nevoie să interacționeze direct cu personalul service-ului. Să vedem în continuare cum funcționează mai exact.
Cum funcționează sistemul ServiFy Drive&Drop?
Sistemul are la bază o aplicație interactivă și un kiosk echipat cu ecran touchscreen, POS securizat pentru plata cu cardul, asistență vocală în limba română și lockere securizate acționate de coduri unice. Acest kiosk se plasează în interiorul sau exteriorul service-ului și este folosit atât de către clienți, atunci când predau sau ridică mașina din service, cât și de către personalul service-ului atunci când, la rândul lor, preiau mașinile de la clienți sau la predau.
Cum se face recepția mașinilor cu Drive&Drop?
Să luăm un exemplu întâlnit frecvent. Un client programează o revizie. În baza programării, primește un mesaj cu un cod unic. Clientul vine cu mașina la service, oricând vrea, 24/7, lasă mașina în parcarea service-ului, iar apoi, folosind codul unic, deschide unul dintre locker-ele securizate ale kiosk-ului, unde lasă cheile. Ulterior, un angajat al service-ului va face recepția mașinii în timpul programului și o va preda mecanicilor.
Cum se face predarea mașinilor cu Drive&Drop?
Să vedem acum care e procesul când vine vorba de predarea autoturismelor. Să luăm același exemplu cu revizia de mai sus. După ce revizia mașinii a fost efectuată cu succes, mașina este preluată de un angajat al service-ului și lăsată din nou în parcare, iar cheile într-unul dintre locker-ele securizate ale kiosk-ului.
Între timp, clientul primește pe telefon codul de acces pentru locker, împreuna cu un mesaj în care este anunțat că mașina este gata. Clientul ajunge la service oricând vrea, 24/7, introduce codul în locker, iar sistemul îl îndrumă automat spre procedura de plată. Odată efectuată plata la POS-ul kiosk-ului, locker-ul se deschide, emite chitanța, trimite automat factura pe mail, iar clientul are acces la cheile mașinii. Iar toată operațiunea durează mai puțin de 3 minute.
ServiFy Drive&Drop este primul pas spre ceea ce numim SmartReception, adică automatizarea inteligentă a cât mai multor funcții din recepția unui service auto, pentru optimizarea timpului și creșterea cifrei de afaceri. Așadar, te așteptăm data viitoare pe blogul nostru cu noi articole în care vom vorbi pe larg despre acest subiect și despre avantajele pe care le aduce business-ului tău. Săptămână ușoară!