Greseli facute de serviceuri,noi va aratam ce sa nu faceti - ServiFy

5 greșeli pe care le fac frecvent service-urile din România

Se pune că businessul, la fel ca multe alte lucruri, se învață din greșeli. Cu toate acestea, înainte de a face noi o greșeală, e bine să e uităm bine în jurul nostru și să vedem ce putem învăța din greșelile celorlalți. În felul acesta, salvăm timp, energie și bani. Așadar, în articolul de astăzi îți prezentăm cinci cele mai frecvente greșeli făcute de service-urile din România, dar o câte o soluție prin care noi le putem corecta.

1 — Lipsa unui plan de business

Planul de afaceri este documentul care oferă o perspectivă clară despre unde este businessul în prezent și despre unde vrea să ajungă. Lipsa unui plan înseamnă de fapt lipsa unor obiective măsurabile, dar și a stagiilor și a metodelor prin care aceste obiective pot fi atinse. Soluția? Citește mai mult despre acest subiect, iar apoi apelează la un consultant pentru a dezvolta un pan de afaceri împreună.

2 — Lipsa bugetelor de publicitate

O altă greșeală întâlnită frecvent la service-urile din România este lipsa unor unor bugete destinate publicității. Într-adevăr, în special în comunitățile mici, service-urile fac parte din categoria afacerilor care își fac publicitate din inerție, adică dacă oferi servicii de calitate la prețuri accesibile, oamenii vorbesc despre asta. În schimb cu cât concurența e mai mare, cu atât nevoia de publicitate este mai mare ca să poți rezista pe piața. Soluția? Începe prin a pune deoparte 10% din profit pentru publicitate, iar pentru început investește în publicitatea online.

3 — Lipsa organizării

O spunem cu fiecare ocazie, un service organizat este un service de succes. Iar când vorbim de organizare, vorbim în primul rând de managementul intern, de la programări și până la facturi și inventarul magaziei de piese. Service-urile care nu prezintă de obicei interes pentru acest subiect, ajung să piardă foarte mult timp din cauza dezorganizării și implicit bani. Soluția? Poți începe prin a folosi aplicația noastră ServiFy care optimizează, organizează și simplifică toate operațiunile care sunt realizate într-un service auto.

4 — Lipsa investițiilor în angajați

În România, foarte puțini dintre angajații care activează în acest domeniu au o pregătire acreditată. Majoritatea au învățat fie singuri, fie prin prisma locurilor de muncă precedente. Soluția? Poți fi tu unul dintre angajatorii care schimbă acest lucru, tot ce trebuie să faci este să oferi periodic angajaților training-uri și cursuri. În felul acesta crești calitatea serviciilor pe care le oferi, dar și retenția angajaților.

5 — Construirea unei relații cu clientul

Construirea unei relații cu clientul necesită multă tactică și timp. Scopul este, bineînțeles, ca respectivul client să devina unul fidelizat, iar atunci când are de rezolvat o problemă la service să nu stea pe gânduri unde să meargă. Soluția? Aplică o una sau mai multe metode de publicitate care sunt orientate către beneficiul clienților. Poți începe prin a citi unul dintre articolele noastre precedente — 3 Strategii inedite de publicitate pentru service-ul tău. 

Cam atât pentru această săptămână, te așteptăm și data viitoare pe blogul ServiFy cu un nou articol care te va ajuta să crești și mai mult profitul service-ului tău. Săptămână ușoară!

Pentru mai multe informatii ne puteti contacta oricand!

Lasă un comentariu

eighteen − eleven =