Metode eficiente prin care poți îmbunătăți - ServiFy

4 Metode eficiente prin care poți îmbunătăți serviciul de relații cu clienții

Dacă deja ești proprietarul unul service probabil deja ți-ai dat seama că, pentru a optimiza costurile, sunt multe lucruri pe care trebuie să le rezolvi fie cu un personal redus din punct de vedere numeric, fie singur. Iar serviciul de relații cu clienții nu face excepție. 

De cele mai multe ori, service-urile nu au un departament care să se ocupe stric de interacțiunea pe care clienții o au cu service-ul, înainte, în timpul și după achiziția serviciilor, dar nu pentru că nu ar avea nevoie, ci cum spuneam pentru a optimiza cheltuielile.

Pornind de la acest lucru, ne-am gândit ca în articolul de astăzi să îți prezentăm câteva metode simple și ușor de pus în practică prin care poți îmbunătății serviciul de relații cu clienții, chiar dacă acest departament lipsește sau este reprezentat doar de o singură persoană.

1 — Implementează un chatbot pentru Messenger

Un chatbot este un software care permite clienților să poarte o discuție cu un reprezentat fictiv al service-ului, pe Messenger sau alt canal de comunicare, folosind răspunsuri standardizate, prestabilite și automatizate. Cu alte cuvinte, nu mai ai nevoie de un om care să răspundă la mesajele venite din partea clienților, ci poți folosi acest bot ca să răspundă el în timp real clienților.

2 — Implementează un formular de feedback

Statisticile dau foarte rar greș, așa cea mai sigură modalitate pentru îmbunătățirea constantă a serviciului de relații cu clienții este implementarea unui formular de feedback din care ar trebui să îți dai seama de gradul de mulțumire al clienților tăi, dar și ce poți face ca de mâine lucrurile să meargă chiar și mai bine. 

3 — Oferă persoanei de la recepție un training specializat

În cazul în care există o persoană care se ocupă de recepția clienților, e bine ca măcar o dată pe an să-i oferim un training specializat pentru că jobul acestei persoane este unul singular. Adică nu are alți colegi cu aceeași specializare de la care să învețe sau cu care să discute despre task-urile pe care trebuie să le îndeplinească.

4 — Folosește ServiFy pentru a ține evidența programărilor

Respectarea programărilor și păstrarea lor într-o ordine cât mai clară este un lucru vital pentru orice service care își respectă clienții și care și-a propus să evolueze constant. Acest lucru și poate fi făcut foarte simplu, rapid și eficient cu ServiFy, cel mai bun manager de service. 

Dacă ți-a plăcut și ți-a fost de folos acest articol, trimite-l către alte persoane care crezi ca îl pot găsi la fel de util la rândul lor. Te așteptăm săptămâna viitoare pe blogul ServiFy cu și mai multe idei despre cum îți poți transforma service-ul dintr-unul obișnuit într-unul de succes. Pe săptămâna viitoare!

Pentru mai multe informatii ne puteti contacta oricand!

Lasă un comentariu